Julkistuswebinaari: Yrityspäättäjien viestintäbarometri – mikä on viestinnän tila Suomessa?
Lähivuodet ovat olleet todellinen viestinnällinen kasvun paikka organisaatioille ja niiden johtajille. Millaisia näkemystimantteja paineessa on hioutunut? Mikä on viestinnän tila ja strateginen asema suomalaisyrityksissä?
Yrityspäättäjien viestintäbarometri 2022 valaisee tilannetta! Sitä varten me viestintätoimisto Kaiun ja tutkimustoimisto Vastakaiun väki selvitimme 120 suomalaisen yrityspäättäjän ajatukset. Valtaosa vastaajistamme on yli 100 miljoonan euron yrityksien liikkeenjohdon edustajia ja johtoryhmän jäseniä.
Vastausten laatu ja laajuus ylittivät odotuksemme! Tässä webinaarissa julkaisimme ensimmäisen osan barometrin tuloksista: Viestinnän strateginen rooli yrityksissä.
Julkistuksessa barometrin antia analysoivat Kaiun osakas Kaija Pohjala ja Vastakaiun toimitusjohtaja Katariina Tenhunen. Tuloksia kommentoi ProComin toimitusjohtaja Jarno Forssell, jolla on laaja näkemys suomalaisesta viestintäkentästä. Webinaarin juonsi Kaiun osakas Salla Syrman.
Katso webinaaritallenne, jossa pureskelimme tutkimuksen tuloksia sekä pohdimme, missä asioissa yritysten on mahdollista ottaa edelläkävijän paikka.
Katso tallenne: