Näkemyksellistä myyntiä etänä – Webinaari Ke 17.11 klo 9-10
Näkemyksellinen myynti etänä on voittamaton yhdistelmä lähitulevaisuudessa, mutta nykyosaaminen ei riitä kumpaankaan. Lukuisat tutkimukset osoittavat, että potentiaaliselta kumppanilta odotetaan entistä vahvempaa näkemyksellisyyttä
ja kykyä yhdistää tämä näkemyksellisyys aidosti asiakkaan liiketoimintaan. Näkemyksellistä myyntiä ei kuitenkaan ymmärretä riittävästi ja etämyynnissä vakuuttaminen ja vaikuttaminen on vielä vaikeampaa.
- On ennustettu, että vuoteen 2025 mennessä 80 % kaikista 2b2-myyjän ja asiakkaan välisistä kontakteista tapahtuu digitaalisesti – jatkossa se ei siis ole enää oma valinta.
- Perinteinen asiantuntijuus ei tuo ajatusjohtajuutta markkinassa, eikä pelkkä näkemyksien kertominen ole näkemyksellistä myyntiä. Asiakkaat haluavat oppia jotain uutta, joka auttaa heitä menestymään.
Kuinka sitten parhaat onnistuvat siinä? Ja miten se tehdään etänä tai hybridisti? Näihin teemoihin pureudumme innostavassa ja ajatuksia herättävässä Tutkimustoimisto Vastakaiun ja Closerin järjestämässä webinaarissa keskiviikkona 17.11. klo 9–10.