Päättäjätutkimus 05/2021
Digitalisaatio näkyy strategioissa, mutta vain harva yritys on käytäntöön tyytyväinen
Digitalisaatio näkyy strategioissa, mutta vain harva yritys on käytäntöön tyytyväinen
Koronavuosi paljasti Akilleen kantapään suomalaisyrityksissä – Tuotetiedon nykylaadulla ei pärjää kansainvälistyvässä kilpailussa: https://www.canter.fi/tuotetiedonhallinta-uutisia/tuotetiedonhallinnan-haasteet-ja-mahdollisuudet/ read more
Mikä on viestinnän tila ja strateginen asema suomalaisyrityksissä? Barometrimme valottaa keskisuurten ja suurten yritysten päättäjien näkemyksiä. Lue ja tunnista... read more
Tutustu Myynti & Markkinointi 2023 -barometriin, jossa kartoitettiin myynti- ja markkinointityön nykytilaa ja arvostusta. Barometrin toteuttivat Vastakaiku ja Myynnin... read more
Musiikkia kirjoittavista säveltäjistä, sanoittajista ja sovittajista peräti 80 prosenttia on miespuolisia. Naisten osuus musiikin tekijöistä on vuosien varrella noussut... read more
Vastakaiku toteutti Digi- ja väestötietovirastolle Digiturvabarometrin. Digiturvabarometrissa selvisi, että joka viides suomalainen on joutunut internetissä petoksen tai muun rikoksen... read more
Suomalaisen musiikkialan toimijat pyrkivät edistämään sukupuolten tasapuolisuutta monin eri keinoin. Maaliskuussa julkaistu Vastakaiun toteuttama tutkimus paljasti, että jopa 70... read more
Digi- ja väestötietoviraston Digiturvabarometri 2022 selvittää suomalaisten asenteita ja osaamista digiturvallisuuteen: https://dvv.fi/-/digiturvabarometrin-tulokset-herattavat-huolen-suomalaisten-digiturvaosaamisen-tasosta-nyt-tarvitaan-koulutusta read more
Vastakaiku toteutti Teoston toimeksiannosta helmi–maaliskuussa kyselytutkimuksen, jolla selvitettiin yhdenvertaisuuden tilaa sekä syrjintää musiikkialalla. Kyselyn kautta kerättiin tietoa eri ryhmien... read more
Vastakaiku toteutti Teoston ja 10 muun musiikkialan toimijan toimeksiannosta laajan selvityksen, jolla kartoitettiin musiikkialan sukupuolisen tasa-arvon nykytilannetta ja etsittiin... read more
Nuorten asumisen trendit 2022 -tutkimuksen toteutti tutkimusyhtiö Vastakaiku Hoasin toimeksiannosta keväällä 2022. Tutkimukseen vastasi yhteensä 2482 opiskelijaa. https://tiedotekanava.fi/tutkimus-opiskelija-kaipaa-kodilta-laatua-ransistynyt-opiskelijaluukku-on-enaa-pelkka-myytti/ read more