Päättäjätutkimus 05/2021
Digitalisaatio näkyy strategioissa, mutta vain harva yritys on käytäntöön tyytyväinen
Digitalisaatio näkyy strategioissa, mutta vain harva yritys on käytäntöön tyytyväinen
Koronavuosi paljasti Akilleen kantapään suomalaisyrityksissä – Tuotetiedon nykylaadulla ei pärjää kansainvälistyvässä kilpailussa: https://www.canter.fi/tuotetiedonhallinta-uutisia/tuotetiedonhallinnan-haasteet-ja-mahdollisuudet/ read more
Digi- ja väestötietoviraston Digiturvabarometri 2022 selvittää suomalaisten asenteita ja osaamista digiturvallisuuteen: https://dvv.fi/-/digiturvabarometrin-tulokset-herattavat-huolen-suomalaisten-digiturvaosaamisen-tasosta-nyt-tarvitaan-koulutusta read more
Musiikkia kirjoittavista säveltäjistä, sanoittajista ja sovittajista peräti 80 prosenttia on miespuolisia. Naisten osuus musiikin tekijöistä on vuosien varrella noussut... read more
Nuorten asumisen trendit 2022 -tutkimuksen toteutti tutkimusyhtiö Vastakaiku Hoasin toimeksiannosta keväällä 2022. Tutkimukseen vastasi yhteensä 2482 opiskelijaa. https://tiedotekanava.fi/tutkimus-opiskelija-kaipaa-kodilta-laatua-ransistynyt-opiskelijaluukku-on-enaa-pelkka-myytti/ read more
Mikä on viestinnän tila ja strateginen asema suomalaisyrityksissä? Barometrimme valottaa keskisuurten ja suurten yritysten päättäjien näkemyksiä. Lue ja tunnista... read more