Selvitys 01/2021
Koronavuosi paljasti Akilleen kantapään suomalaisyrityksissä – Tuotetiedon nykylaadulla ei pärjää kansainvälistyvässä kilpailussa:
https://www.canter.fi/tuotetiedonhallinta-uutisia/tuotetiedonhallinnan-haasteet-ja-mahdollisuudet/
Koronavuosi paljasti Akilleen kantapään suomalaisyrityksissä – Tuotetiedon nykylaadulla ei pärjää kansainvälistyvässä kilpailussa:
https://www.canter.fi/tuotetiedonhallinta-uutisia/tuotetiedonhallinnan-haasteet-ja-mahdollisuudet/
Mikä on viestinnän tila ja strateginen asema suomalaisyrityksissä? Barometrimme valottaa keskisuurten ja suurten yritysten päättäjien näkemyksiä. Lue ja tunnista... read more
Digi- ja väestötietoviraston Digiturvabarometri 2022 selvittää suomalaisten asenteita ja osaamista digiturvallisuuteen: https://dvv.fi/-/digiturvabarometrin-tulokset-herattavat-huolen-suomalaisten-digiturvaosaamisen-tasosta-nyt-tarvitaan-koulutusta read more
Nuorten asumisen trendit 2022 -tutkimuksen toteutti tutkimusyhtiö Vastakaiku Hoasin toimeksiannosta keväällä 2022. Tutkimukseen vastasi yhteensä 2482 opiskelijaa. https://tiedotekanava.fi/tutkimus-opiskelija-kaipaa-kodilta-laatua-ransistynyt-opiskelijaluukku-on-enaa-pelkka-myytti/ read more
Digitalisaatio näkyy strategioissa, mutta vain harva yritys on käytäntöön tyytyväinen https://www.sofigate.com/news/paattajatutkimus-digitalisaatio-nakyy-strategioissa-mutta-vain-harva-yritys-on-kaytantoon-tyytyvainen/ read more
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA toteuttaa Myynti & Markkinointi -barometrin nyt kolmatta kertaa. Barometrillä kartoitetaan myynti- ja markkinointityön tilaa... read more
Tutustu Yrityspäättäjien viestintäbarometrin 2. osaan, jossa tarkastellaan tulevaisuuden viestintä- ja vuorovaikutustaitoja. Barometrissa Vastakaiku ja viestintätoimisto Kaiku kartoittivat suomalaisyritysten viestinnän... read more
Vastakaiku toteutti Haaga-Helialle tutkimuksen majoitus-, ravintola- ja matkailualan veto- ja pitovoimatekijöistä. Tutkimuksessa selvisi, että MaRaMa-alan työntekijät viihtyvät työssään, ja... read more
Adeonan toimitusjohtaja Patrik Palatz ja Vastakaiun toimitusjohtaja Katariina Tenhunen pureutuvat webinaarissa uunituoreisiin tutkimustuloksiin. Millainen merkitys tuotetiedonhallinalla on yrityksen menestykseen tai asiakaskokemukseen? Entä mitkä... read more
Vastakaiku toteutti Teoston toimeksiannosta helmi–maaliskuussa kyselytutkimuksen, jolla selvitettiin yhdenvertaisuuden tilaa sekä syrjintää musiikkialalla. Kyselyn kautta kerättiin tietoa eri ryhmien... read more
Vastakaiku toteutti Teoston ja 10 muun musiikkialan toimijan toimeksiannosta laajan selvityksen, jolla kartoitettiin musiikkialan sukupuolisen tasa-arvon nykytilannetta ja etsittiin... read more