By Suvi MutanenTutkimuksetKommentit pois päältä artikkelissa Myynti- ja markkinointialan ammattilainen: kerro näkemyksesi alasta ja sen tulevaisuudesta!
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA toteuttaa Myynti & Markkinointi -barometrin nyt kolmatta kertaa. Barometrillä kartoitetaan myynti- ja markkinointityön tilaa ja lähitulevaisuutta sekä työn osaamistarpeiden ja johtamisen muutosta.
Suomalaisen musiikkialan toimijat pyrkivät edistämään sukupuolten tasapuolisuutta monin eri keinoin. Maaliskuussa julkaistu Vastakaiun toteuttama tutkimus paljasti, että jopa 70... read more
Digi- ja väestötietoviraston Digiturvabarometri 2022 selvittää suomalaisten asenteita ja osaamista digiturvallisuuteen:
https://dvv.fi/-/digiturvabarometrin-tulokset-herattavat-huolen-suomalaisten-digiturvaosaamisen-tasosta-nyt-tarvitaan-koulutusta
read more
Tutustu Myynti & Markkinointi 2023 -barometriin, jossa kartoitettiin myynti- ja markkinointityön nykytilaa ja arvostusta. Barometrin toteuttivat Vastakaiku ja Myynnin... read more
Koronavuosi paljasti Akilleen kantapään suomalaisyrityksissä – Tuotetiedon nykylaadulla ei pärjää kansainvälistyvässä kilpailussa:
https://www.canter.fi/tuotetiedonhallinta-uutisia/tuotetiedonhallinnan-haasteet-ja-mahdollisuudet/
read more
Mikä on viestinnän tila ja strateginen asema suomalaisyrityksissä? Barometrimme valottaa keskisuurten ja suurten yritysten päättäjien näkemyksiä. Lue ja tunnista... read more
Vastakaiku toteutti Teoston toimeksiannosta helmi–maaliskuussa kyselytutkimuksen, jolla selvitettiin yhdenvertaisuuden tilaa sekä syrjintää musiikkialalla. Kyselyn kautta kerättiin tietoa eri ryhmien... read more
Vastakaiku toteutti Teoston ja 10 muun musiikkialan toimijan toimeksiannosta laajan selvityksen, jolla kartoitettiin musiikkialan sukupuolisen tasa-arvon nykytilannetta ja etsittiin... read more
Digitalisaatio näkyy strategioissa, mutta vain harva yritys on käytäntöön tyytyväinen
https://www.sofigate.com/news/paattajatutkimus-digitalisaatio-nakyy-strategioissa-mutta-vain-harva-yritys-on-kaytantoon-tyytyvainen/
read more
Vastakaiku toteutti Haaga-Helialle tutkimuksen majoitus-, ravintola- ja matkailualan veto- ja pitovoimatekijöistä. Tutkimuksessa selvisi, että MaRaMa-alan työntekijät viihtyvät työssään, ja... read more
Tutustu Yrityspäättäjien viestintäbarometrin 2. osaan, jossa tarkastellaan tulevaisuuden viestintä- ja vuorovaikutustaitoja. Barometrissa Vastakaiku ja viestintätoimisto Kaiku kartoittivat suomalaisyritysten viestinnän... read more